Jak informuje Magdalena Jachim, rzeczniczka sopockiego magistratu, odwiedzający stoisko Sopotu Norwegowie szukali głównie informacji o ofercie wyjazdów integracyjnych dla firm, pakietach pobytowych SPA&wellness oraz medycyny estetycznej, a także weekendowych pobytów rodzinnych i możliwości aktywnego spędzania czasu w Sopocie.
- Duża liczba bezpośrednich połączeń lotniczych do Trójmiasta sprawia, że jesteśmy coraz popularniejszą destynacją weekendową dla Norwegów - twierdzi Dawid Wilda, prezes Stowarzyszenia Turystycznego Sopot. - Cieszy nas, że poza ofertą weekendową i rodzinną, mocno rozwija się turystyka biznesowa. Wzrasta znacząco liczba firm norweskich, która rozważa organizację wydarzeń firmowych w Sopocie. To bardzo dobry prognostyk dla naszej branży. Pozwoli to na większe obłożenie hoteli w okresie poza sezonem letnim - dodaje.
Sopot w tym roku zakłada mocną promocję na rynku skandynawskim. Przedstawiciele miasta pojawią się m.in. na targach turystycznych, w dniach 15 - 18 stycznia, w Helsinkach, a także podczas letniego festiwalu w Karlskronie oraz na targach turystycznych w Goeteborgu.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?