Problemy z zakupem biletów SKM - w automatach i aplikacjach
AKTUALIZACJA, godz. 11.47
SKM informuje: Awaria zewnętrznego serwisu informatycznego została usunięta.
System sprzedaży biletów już działa normalnie.
Zakup biletów u kierownika pociągu od teraz wiąże się z poniesieniem dodatkowej opłaty za sprzedaż biletu w pociągu (nie dotyczy sytuacji, gdy podróżny zaczyna podróż na przystanku, na którym nie ma czynnej kasy biletowej).
AKTUALIZACJA, godz. 11.10
Jak podaje SMK: AUTOMATY BILETOWE JUŻ DZIAŁAJĄ!
W kasach nadal nie można zapłacić kartą.
Bilety można kupić w aplikacjach SkyCash, JakDojade, Koleo.
Jeżeli macie problem z zakupem biletu, do odwołania możecie kupić go u kierownika pociągu bez opłaty dodatkowej (cena taka jak w kasie).
WCZEŚNIEJ PISALIŚMY:
- Są problemy z poprawnym działaniem automatów biletowych. Nie można też kupić biletów w aplikacji SKyCash. Serwisanci i informatycy już się tym zajmują - informowała przed godz. 10.00 na swoim profilu Facebookowym SKM. - Jeżeli macie problem z zakupem biletu, do odwołania możecie kupić go u kierownika pociągu bez opłaty dodatkowej (cena taka jak w kasie i automacie).
Powodem zamieszania z zakupem biletów SKM jest awaria łącza telekomunikacyjnego.
Po godzinie 10.30 sytuacja się zmieniła. Jak podało SKM, z powodu awarii zewnętrznego serwisu:
- są problemy z poprawnym działaniem automatów biletowych
- w kasach nie można zapłacić kartą.
- bilety można kupić w aplikacjach JakDojade oraz Koleo. MOŻNA JE JUŻ TAKŻE KUPIĆ W APLIKACJI SKYCASH.
Jeżeli macie problem z zakupem biletu, do odwołania można kupić go u kierownika pociągu bez opłaty dodatkowej (cena taka jak w kasie).
Awaria automatów biletowych SKM
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?