- Materiał używany zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków niekoniecznie się sprawdził. Użyjemy innej, nowszej technologii - przyznaje Katarzyna Wierzbowska, naczelnik Wydziału Inwestycji i Rozwoju SKM. - Nawierzchnia brukowa będzie układana na zaprawie, a nie na podsypce, jak dotąd.
Wierzbowska uspokaja, że remont planowany na całym peronie nie przełoży się na utrudnienia w korzystaniu z niego przez pasażerów. Prace prowadzone mają być małymi, bezkolizyjnymi etapami. Potrwają co najmniej kilka tygodni.
Opóźnione otwarcie sopockiego peronu SKM
Na "luźny" bruk narzekali nierzadko sami pasażerowie, twierdząc, że w niektórych miejscach można sobie skręcić nogę. Niektórzy byli przekonani, że ubytki w nawierzchni to efekt wandalizmu. Temu jednak od samego początku zaprzeczali przedstawiciele SKM.
Nawierzchnia przystanku SKM w Sopocie potrzebuje remontu
Sopockiemu peronowi przywrócono przed rokiem jego historyczny charakter z lat 1870-1875. Wymieniono cały dach, oczyszczono i pomalowano podtrzymujące go kolumny, a wiatę podniesiono o prawie 90 centymetrów. Położono też brukowaną kostkę, by przypominała dawne czasy. Cała inwestycja kosztowała ok. 14 mln złotych.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?