Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kino Sopot. Plenerowe pokazy biją rekordy popularności [ZDJĘCIA]

oprac. AniZ
Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2013 bije rekordy popularności, na pokazach festiwalowych tłumy widzów. Recepta na sukces to wspaniała pogoda, upalne dni i ciepłe noce oraz znakomity repertuar. Od początku wakacji każdego wieczoru, sopockie Molo i zakopiańskie Krupówki zamieniają się w wielkie kina pod gwiazdami, gromadząc tysiące kinomanów.

Przez cały lipiec filmy festiwalowe, w kinach letnich w Sopocie i w Zakopanem oraz w Wagonie Filmowym, obejrzało ponad 60 tys. widzów.W Sopocie prawie 35 tysięcy, a w Zakopanem prawie 25 tys. widzów. Festiwal ORANGE KINO LETNIE SOPOT – ZAKOPANE 2013 to nie tylko projekcje plenerowe, ale także mobilne kino – weekendowy Wagon Filmowy Orange Kino Letnie dołączony do kultowego pociągu Monciak Krupówki PKP Intercity, który kursuje przez całe wakacje pomiędzy miastami partnerskimi. Pociąg z Wagonem Filmowym przejechał między Sopotem a Zakopanem już 8 razy, a filmy obejrzało w nim ponad półtora tysiąca podróżnych.

Tradycją festiwalową zarówno w Sopocie jak i w Zakopanem stały się pokazy, podczas których brakuje wolnych miejsc na leżakach. Widzowie przychodzą nawet półtorej godziny przed seansem również ze swoimi kocami, które rozkładają na deskach Mola i trawniku Górnej Równi Krupowej. To się nazywa magia kina!

Największym zainteresowaniem publiczności festiwalowej cieszą się w tym roku cykle filmowe "Środy z Orange i mega hitem", "Amerykańskie opowieści" oraz"Kino pozytywnej energii", a największą widownię zgromadziły tytuły: "Ted", Magic Mike", "Django" i "Nietykalni".

Rekord frekwencyjny padł 6 lipca podczas projekcji filmu "Wielki Gatsby",która uświetniła uroczystą galę wręczenia nagrody festiwalowej Diamentowy Klaps Filmowy – około 2300 widzów w Sopocie i 1100 widzów w Zakopanem. Gościem specjalnym gali sopockiej był laureat nagrody Piotr Adamczyk, którego ogromna popularność przyciągnęła na sopockie molo, rzesze fanów aktora.

Cały czas trwa Plebiscyt Publiczności na najlepszy film festiwalu. Na stronie www.OrangeKinoLetnie.wp.pl można głosować i wygrywać atrakcyjne nagrody: Najnowszy Sony Xperia™ Tablet Z i smartfon Sony Xperia™Black oraz nowoczesną ławkę plenerową Astrini Design, podpisaną przez gwiazdy festiwalu Orange Kino Letnie: Annę Przybylską, Katarzynę Figurę, Piotr Adamczyka i Borysa Szyca. Do tej pory w plebiscycie wzięło udział 1 300 głosujących.

Sprawdź, co w kinie letnim. Filmy na najbliższe dni na sopockim molu

Cieszę się, że po raz kolejny festiwal Orange Kino Letnie przyciąga tłumy widzów, którzy kochają magię kina. Mówi Paweł Adamski Prezes Zarządu Outdoor Cinema, pomysłodawca i organizator festiwalu.- Dlatego dla uczestników naszego festiwalu przygotowaliśmy w tym roku wiele dodatkowych atrakcji, jedną z nich jest aplikacja festiwalowa Orange Kino Letnie dostępna na smartfony. W lipcu, w Sopocie można było zobaczyć wystawę fotograficzną Martyny Wojciechowskiej "Zwierzaki świata" - niezwykłą ekspozycję obejrzało ponad pół miliona turystów. W kawiarni festiwalowej Let’s Art Cafe można skosztować wspaniałego menu przygotowanego przez słynnego kucharza Andrzeja Polana. W miasteczku filmowym w Zakopanem można było zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w specjalnej fotobudce festiwalu i wysłać znajomym na maila lub wrzucić na facebooka. W obu miastach w multimedialnych Punktach Informacyjnych przez całe wakacje można przetestować najnowsze smartfony Sony Mobile Polska.

Honorowy patronat nad 6. edycją festiwalu ORANGE KINO LETNIE SOPOT – ZAKOPANE 2013oraz nad wystawą "Zwierzaki świata" objęli Prezydent Miasta Sopotu Jacek Karnowski oraz Burmistrz Miasta Zakopane Janusz Majcher.

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2013to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich - Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema, a Sponsorem Tytularnym już po raz szósty jest Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Kąpieliskiem Morskim Sopot, Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Chilli Zet, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, Stopklatka oraz Trójmiasto.pl. Festiwal wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz sieć bankomatów Euronet. Sponsorami wspierającymi są firmy: Sony Polska, Astrini Design, Villeroy&Boch oraz marka samochodowa MINI.

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na sopot.naszemiasto.pl Nasze Miasto