- Nowy spot to odpowiedź na postulaty sopockiej branży turystycznej. Zarówno restauracje, hotele, jak i inne podmioty, będą mogły go wykorzystywać w promocji swoich obiektów, a przy okazji także miasta - tłumaczy Magdalena Jachim, rzeczniczka sopockiego magistratu.
Przedstawiciele sopockiej branży, a także Urzędu Miasta wybierają się w najbliższych dniach do stolicy, by tutaj przekonywać biznesmenów, naukowców i inne grupy zawodowe, do przyjazdu do Sopotu, także poza sezonem wakacyjnym.
Chcą zwrócić uwagę, że jest to atrakcyjne miasto, w którym można zorganizować konferencję, wziąć udział w ciekawych wydarzeniach kulturalnych, skorzystać z usług centrów SPA, a także innych form rekreacji.
Sopot promował się w Szwecji. Kurort podczas "Karlskrona Skargardsfest"
Spot przygotowany został w wersji polskiej i angielskiej. Ma być pokazywany podczas wydarzeń promocyjnych m.in. w Skandynawii.
Sopot wydał na nowy spot 29 tys. złotych. Część pieniędzy przekazała branża turystyczna.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?