W 2014 roku zanotowano ponad 852 906 płatnych wejść na Molo. Jest to wzrost w skali całego sezonu o ponad 5 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Trzeba też stwierdzić, że jest to najwyższa sprzedaż biletów od momentu wygrania przetargu przez KMS w 2010 roku i jedna z najwyższych w historii firmy (rekord to ponad 907 tys. w 2008 roku) - nawet po odliczeniu 7959 biletów nocnych, które pojawiły się pierwszy raz w tym sezonie.
Czytaj też: Molo w Sopocie. Wejście na molo bezpłatne od poniedziałku 29 września br.
Bilety nocne były sprzedawane w piątkowe i sobotnie noce od 25 lipca do 31 sierpnia. Wpływy z tego tytułu to prawie 40 tys. zł, ale łączne wydatki na nocną ochronę w okresie wakacyjnym przekroczyły 62 tys. zł - różnica została pokryta z budżetu KMS.
Tradycyjnie po sezonie wakacyjnym czekają molo prace remontowe i zabezpieczające przed sezonem zimowym. Wstęp na pomost spacerowy jest już bezpłatny.
Po Święcie Niepodległości rozpocznie się montażu sztucznego lodowiska, niemniej jego uruchomienie będzie nadal uzależnione od warunków atmosferycznych.
Następny sezon turystyczny na molu rozpocznie się w sobotę 25 kwietnia 2015 roku.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?