Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Konkurs na logo Opery Leśnej - musi być nowoczesne i nawiązywać do historii

Kamila Grzenkowska
Mat. prasowe
Konkurs na logo Opery Leśnej ogłosiła właśnie Bałtycka Agencja Artystyczna BART, wspólnie z Urzędem Miasta w Sopocie.

Obiekt nigdy własnego logotypu nie miał - wyjątkiem był jubileusz 100-lecia opery, bo na tę okazję przygotowano logo, przedstawiające zielony liść.
Jednak w związku z tym, że po modernizacji będzie to jeden z najnowocześniejszych tego typu obiektów w Europie, uznano, że opera powinna mieć swoje logo na stałe. - Powinno nawiązywać do historii, ale być nowoczesne - podkreśla Mariusz Pszczółkowski z agencji BART.

Zgodnie z regulaminem konkursu, logo ma działać jak symbol i budzić pozytywne skojarzenia z Operą Leśną - ma być niepowtarzalny, oryginalny i łatwy do zapamiętania. Ogłoszenie wyników konkursu przewidziano na 15 lutego. Zwycięzca otrzyma 5 tys. złotych. Sama Opera Leśna ma zostać otwarta w lipcu.

Zobacz także:**Sopot: Podstawa dachu Opery Leśnej już jest**

Codziennie rano najświeższe informacje z Sopotu prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na sopot.naszemiasto.pl Nasze Miasto