Obiekt nigdy własnego logotypu nie miał - wyjątkiem był jubileusz 100-lecia opery, bo na tę okazję przygotowano logo, przedstawiające zielony liść.
Jednak w związku z tym, że po modernizacji będzie to jeden z najnowocześniejszych tego typu obiektów w Europie, uznano, że opera powinna mieć swoje logo na stałe. - Powinno nawiązywać do historii, ale być nowoczesne - podkreśla Mariusz Pszczółkowski z agencji BART.
Zgodnie z regulaminem konkursu, logo ma działać jak symbol i budzić pozytywne skojarzenia z Operą Leśną - ma być niepowtarzalny, oryginalny i łatwy do zapamiętania. Ogłoszenie wyników konkursu przewidziano na 15 lutego. Zwycięzca otrzyma 5 tys. złotych. Sama Opera Leśna ma zostać otwarta w lipcu.
Zobacz także:**Sopot: Podstawa dachu Opery Leśnej już jest**
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?