-Nie rozumiem dlaczego. Przecież z tego miejsca korzysta sporo osób. Ludzie przychodzą tu nie tylko po ty, by zapłacić rachunki, ale także, by np. wytłumaczono im jakieś niejasności - mówi pan Jakub. - Teraz z jakąś sprawą trzeba będzie jechać do Gdańska albo do Gdyni. Przecież to, zwłaszcza dla starszych osób, bardzo daleko - dodaje.
Przeczytaj także: Chcą więcej autobusów w Sopocie
Rzecznik grupy Energa potwierdza, że sopocki obiekt zostanie zamknięty.
- Z punktu obsługi w Sopocie, który nie będąc nigdy Biurem Obsługi Klienta (nie realizował wszystkich jego funkcji), korzystało coraz mniej klientów. Najwięcej osób przychodziło tu w celu uregulowania faktury. Jednak od kiedy istnieją alternatywne sposoby płatności i rachunki można regulować w wielu innych miejscach w Sopocie, utrzymanie tego punktu stało się ekonomicznie nieuzasadnione - tłumaczy Beata Ostrowska, rzecznik prasowy grupy Energa.
Sopocianie mogą płacić w mieście w punktach oznaczonych jako "Via Moje Rachunki". W razie reklamacji bądź innych spraw będą musieli udać się do sąsiednich miast. Biuro Obsługi Klienta znajduje się w Gdyni, przy ul. Morskiej 118 i w Gdańsku Wrzeszczu (w pobliżu SKM), przy ul. Brzozowej 9.
Rzeczniczka podkreśla, że mieszkańcy mogą skorzystać też z telefonicznej obsługi , w dni robocze, w godz. 8 - 20 pod numerami 801 363 742 oraz 24 266 24 24.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?