Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Internauci tworzą memy o walce Biedronki i Lidla. Zobacz najciekawsze

Maria Sowisło
Maria Sowisło
Biedronka kontra Lidl – walka trwa. Marketingowcy obu sieci robią wszystko, by pozyskać więcej klientów. Falę memów wywołały SMS-y do użytkowników aplikacji „moja Biedronka”. Lidl nie pozostał dłużny a internauci ruszyli do tworzenia memów.

Lidl i Biedronka to dwie największe sieci supermarketów w Polsce. Od lat rywalizują o klientów wprowadzając obniżki cen, promocje, obniżoną wartość rachunku za zakup kilku sztuk naraz.

W sieci zawrzało kiedy marketingowcy sieci Biedronka wysłali do użytkowników aplikacji dedykowanej temu supermarketowi SMS-y, w których porównują ceny u konkurencji – Lidlu. Internauci ruszyli do boju, tworząc memy. Zobaczcie, jak się śmieją z jednej i drugiej sieci.

Co ciekawe, odwieczną walkę i memy zaczęły wykorzystywać także m.in. IKEA czy Lisek.

ZOBACZ TAKŻE:Otwarcie sklepu Aldi w Chojnicach. Nad ranem tłumów nie było [WIDEO]

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź "Dziennik Bałtycki" codziennie. Obserwuj dziennikbaltycki.pl!

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Internauci tworzą memy o walce Biedronki i Lidla. Zobacz najciekawsze - Chojnice Nasze Miasto

Wróć na sopot.naszemiasto.pl Nasze Miasto